Menu
  • En-Fi
TBWA\Helsinki, Helsingin Poliisi ja me yhdistimme jälleen voimamme tärkeän asian puolesta. Joulukuussa ensimmäisen kerran toteutettu väkivallan vastainen kampanja sai jatkoa.

Puuttuminen voi pelastaa


Joulukuussa ensimmäisen kerran toteutettu kotiväkivallan vastainen ulkomainoskampanja sai jatkoa Helsingin katukuvassa. Vaikka väkivaltailmoitusten määrä on viime aikoina ollut laskussa, on kokonaismäärä edelleen surullisen suuri. Helsingin Poliisi haluaakin huhtikuun kampanjalla edelleen kehoittaa puuttumaan herkästi havaittuun väkivaltaan ja ottamaan yhteyttä poliisiin.

 
 

Innovatiivinen yö-päivä -efekti klassisessa ulkomainoksessa


Kotiväkivallan vastainen kampanja näkyy Helsingin katukuvassa 10.-23. huhtikuuta. Julisteessa hyödynnetään tälläkin kertaa yö-päivä -efektiä, jossa oivaltavalla tekniikalla halutaan herättää ja korostaa viestiä ja sen tärkeyttä. Julisteeseen on tehty kummallekin puolelle painatus, jolla aikaansaadaan ns. yö-päivä-efekti. Tällä efektillä julisteeseen saadaan kaksi eri aihetta. Päivänvalossa esillä on etupuolen painatus. Hämärän aikaan taustavalaistuksen syttyessä saadaan mukaan myös taustan painatus. Julisteen luovalla toteutuksella pyritään herättämään ihmiset puuttumaan väkivallan tekoon sellaista huomatessaan.


 

Published in Artikkeli , about #Inspiraatio, #Innovaatio, #Suunnittelu