Menu Yhteystiedot
  • En-Fi
JCDecaux on voittanut kauppakeskus Ratinan sopimuksen ja tuo kauppakeskukseen houkuttelevia digitaalisia vaikutusmahdollisuuksia mainostajille! Kauppakeskus Ratina avaa ovensa 19.4. ja ensimmäiset kampanjat on mahdollista aloittaa samana päivänä. 

Tampere ja Kauppakeskus Ratina


Tampereen kaupunkialue on Suomen toiseksi suurin, se kasvaa ja kehittyy jatkuvasti. Joidenkin arvioiden mukaan Tampereen kaupunkiseudulla arvioidaan asuvan vuonna 2040 jopa puoli miljoonaa ihmistä ja vuoteen 2030 mennessä Tampereelle ennustetaan syntyvän 60 000 uutta työpaikkaa. 

Kauppakeskus Ratina avaa ovensa 19.4. ja valmistuessaan se on Tampereen modernein ja suurin kauppakeskus. Ratina sisältää 140 liikettä niin päivittäistavarapuolelta kuin muodin, hyvinvoinnin ja vapaa-ajan erikoisliikkeitä. Ratinasta löytyy myös kattavat kahvila- ja ravintolapalvelut. Kävijämääräarvio vuodessa on 8 miljoonaa ja myyntiä Ratinalle povataan 200 miljoonaa vuosittain. Kokoluokaltaan Ratina vastaa lukujen osalta Kauppakeskus Iso Omenaa.  

Lähde Kauppakeskus Ratina, ratina.fi

 
 

Digitaaliset vaikutusmahdollisuudet Ratinassa


Ratinasta löytyy useita digimahdollisuuksia mainostajille. Kauppakeskus Ratinan digihubi muodostuu 16 digitaalisesta näytöstä 2 kerroksessa: päivittäistavarakauppojen välittömässä läheisyydessä sekä niin kutsutussa shoppailukerroksessa, josta löytyy muodin, hyvinvoinnin ja vapaa-ajan erikoisliikkeet. Ratina Tampere hubilla on mahdollista saada yli 350000 kontaktia joka päivä, ja hubin maksiminäyttökertamäärä päivässä on yli 80 000. 

Lisäksi Ratinassa on mahdollista ottaa tila ja aika haltuun valtavilla LED näytöillä, niin sisä- kuin ulkotilassakin. Compass Ratina Tampere pitää sisällään 3 vaakaformaattista LED näyttöä, joista 2 sijaitsee galleria aukiolla kahviloiden ja ravintolamaailman läheisyydessä ja yksi pääoven vieressä. Ratina Tampereen Valtatie pitää puolestaan sisällään yhden jättimäisen pystyformaatisen LED näytön, joka tarjoaa brändille 40 neliömetria tilaa näkyä ja vaikuttaa. Tämä näyttö sijaitsee Ratinan ulkoseinässä ja sillä on mahdollista tavoittaa Tampereen pääväylien liikennevirrat.  

 

 

Digihubit Kauppakeskus Ratinassa 


Digihubi Ratina Tampere: 
- kauppakeskus Ratina, digitaaliset näytöt 2 kerroksessa: PT-kerros ja ”shoppailu”-kerros 
- Max. näyttökertamäärä/päivä: 80640 
- OTC/päivä: 329 670
- yhteensä 16 screeniä 
- Esimerkkihinta (1/6 näyttökertamäärä)/viikko: 4760€ 
- Esimerkkihinta (1/6 näyttökertamäärä)/päivä: 680€ 

Digihubi Compass Ratina Tampere: 
- digitaaliset jättiLEDit Galleria-aukio ja pääsisäänkäynnin vieressä 
- Max. näyttökertamäärä/päivä: 15120 
- OTC/päivä: 65 943
- yhteensä 3 vaakascreeniä: 2 kpl Galleria-aukiolla kahviloiden ja ravintolamaailman kupeessa, 1 kpl näyttö pääoven vieressä  
- Esimerkkihinta (1/6 näyttökertamäärä)/viikko: 4270€ 
- Esimerkkihinta (1/6 näyttökertamäärä)/päivä: 610€ 

Digihubi Ratina Tampereen valtatie: 
- digitaalinen jättiLED Kauppakeskus Ratinan ulkoseinässä
- Tampereen valtatien ja Vuolteentien risteyksessä, näkyy myös Hatanpään Valtatielle 
- Max. näyttökertamäärä/päivä: 6480 
- OTC/päivä: 21 978
- 1 pystyscreen 
- Esimerkkihinta (1/6 näyttökertamäärä )/viikko: 2520€ 
- Esimerkkihinta (1/6 näyttökertamäärä)/päivä: 360€ 



 

Published in Ajankohtaista