Menu
  • En-Fi
Kultajyvä-ilmoituskilpailussa nähtiin ulkoa tuttuja mainoksia. Suomen Markkinointiliiton MARKin järjestämässä Kultajyvässä voiton veivät HelsinkiMissio, Lidl ja Valio.


Kultajyvän kaupallisen julistesarjan voiton vei Kaj Stenvallin Valiolle suunnittelema Sinivalkoista taidetta. Miekat auroiksi toi Aurajuuston Abri-pinnoille Stenvallin ankkojen käsiin. Mainostoimistona Valion kampanjassa toimi Hasan & Partners Oy.


 

Miekat auroiksi Aurajuuston Abri


 

Yhteiskunnallisen sarjan voiton lunasti HelsinkiMissio julisteellaan Eila. Tunteita herättävä mainoskampanja tuotettiin yhteistyössä Folk Finlandin kanssa.


Talvella 2012 muistisairas Eila karkasi vähissä vaateissa hoitopaikastaan ja käveli läpi vilkaan iltapäiväruuhkan. Kukaan ei välittänyt, kukaan ei pysäyttänyt häntä. Lopulta Eila löydettiin pahasti kylmettyneenä, eikä mitään ollut enää tehtävissä- Älä jätä ihmistä yksin.

 

HelsinkiMissio julisteellaan Eila

 

Published in Artikkeli , about #Suunnittelu