Menu
  • En-Fi
Grand One julkisti finalistit. Tänä vuonna ehdolla on erittäin laadukas osallistuja joukko. Listasimme parhaimmat digitaalisen ulkomainonnan kampanjat Grand Oneen osallistuneiden joukosta. Uskomme massamedian voimaan, joten pidimme mielessä toistot, peiton ja skaalautuvuuden.

1. HAMPURILAISEN YSTÄVÄN TUNNISTIN

Beacon-tekniikkaa ei ole ulkomainonnassa vielä hyödynnetty niin paljon kuin sitä voisi hyödyntää. McDonaldsilla oli kaikki mitä tekniikkaan vaaditaan: toimiva ja suosittu applikaatio, jota voidaan kampanjassa käyttää. Beaconit tunnistivat Mäkkäri-ystävät ja lähettivät aikaan kohdennettuja tarjouksia, vain heille.

Kuka sanoi, ettei ulkomainontaa voi kohdentaa? Lisäksi, kohdennuksen lisäksi kampanja näkyi massamedian ansiosta kaikille muillekin ohi käveleille.
 
abribus_mcdonalds

 

2. HINTASAARNAAJAT MATKUSTAVAT LIUKUPORTAISSA

Elisa toi kaikkien rakastamat hintasaarnaajat myös ulos! Kampanja ansaitsee maininnan nokkeluudestaan, sillä uusi mainospaikka oli hoksattu käyttää hyväksi. Hintasaarnaajat seurasivat liukuporrasmatkustajia koko matkan ajan ja viestiltä ei voinut välttyä, kun hintasaarnaaja tuijottivat vierestä.
 
dep_elisa_lanseeraus
 

3. SLUSH SMACKDOWN

Jos ulkomainonnassa voi hyödyntää data-ohjautuvuutta, skaalautuvuutta, interaktiivisuutta sekä kaikkea muuta digitaalisen ulkomainonnan mahdollisuutta, Slush Smackdown teki sen. Kampanja on osoitus kaikesta siitä mihin digitaalinen ulkomainonta taipuu.
 

Published in Artikkeli , about #Digi, #Inspiraatio