TV5 on Warner Bros. Discoveryn monipuolinen viihdekanava, joka tarjoaa ympäri vuorokauden ohjelmaa uteliaille edelläkävijöille. Se vie katsojat ajankohtaisten aiheiden ja laadukkaiden tarinoiden pariin. JCDecaux'n tuotteilla TV5 halusi luoda näkyvän kampanjakokonaisuuden.
Warner Bros. Discovery halusi tuoda esille kotimaisen viihde- ja urheiluohjelmistonsa sekä vahvistaa brändinsä tunnettavuutta tehokkaasti ja erottuvasti. Ratkaisuna tähän olivat JCDecaux’n kokoteipattu raitiovaunu ja Abribus Finland Midi -julistesarja, jotka loivat näkyvän kampanjakokonaisuuden. Kokoteipattu raitiovaunu kulki Helsingin kaduilla, saaden tuhansien kaupunkilaisten huomion ja tarjoten Warner Bros. Discoveryn ohjelmille jatkuvasti esillä olevan alustan. Samalla Abribus-julistesarja laajensi kampanjan vaikutusta kattamalla 34 paikkakuntaa.
Kokoteipatut raitiovaunut maksimoivat brändinäkyvyyden niiden suurten mainospintojen ansiosta ja luovat kaupungilla liikkuessaan pysyvän muistijäljen ohikulkijoille.
Kia Allinen, Warner Bros. Discoveryn Partnership Marketing Specialist & Social Media Finland, kuvailee kampanjan onnistumista: “Halusimme tuoda esille Warner Bros. Discoveryn laajan kotimaisen viihde- ja urheiluohjelmiston ja samalla kasvattaa bränditunnettavuutta visuaalisesti näyttävällä tavalla. Kaupunkia ristiin rastiin kiertävä raitiovaunu vastasi tähän tarpeeseen ja näin syntyi kevään viihdyttävin ratikka!”.
Visuaalisesti vaikuttava JCDecaux’n kokoteipattu raitiovaunu toi TV5 viihdetarjonnan elävästi osaksi kaupunkilaisten arkea. Raitiovaunun kauttaaltaan peittävät, houkuttelevat visuaaliset elementit keräsivät katseita ja varmistivat, että TV5 jäi kaupunkilaisten mieliin, houkutellen samalla uusia katsojia kanavan viihteellisen sisällön pariin.
Laajaa näkyvyyttä kampanjalle toi JCDecaux’n Abribus Finland Midi, joka kattaa 34 paikkakuntaa yli 600 julistepinnalla. Abribus on pitkään ollut vahva työkalu brändien rakentamisessa Suomessa ja kansainvälisesti, sillä se tarjoaa valtakunnallisen peiton nopeasti ja tehokkaasti. Yksi sen merkittävimmistä eduista mainostajalle on 100 % Share of Voice, mikä tekee brändiviestistä helposti havaittavan. Taustavalaistut Abribus-julisteet ovat kiinteä osa suomalaisten arkea, ja ne tavoittavat suuren osan väestöstä päivittäin joukkoliikenteen pysäkeillä sekä vilkkailla kaupunkialueilla.