Jännitys on valinta

Veikkaus lähti värittämään Helsingin syksyä innovatiivisella ulkomainostoteutuksella. 

”Maailma on pelikenttä” -kampanja täytti Rautatientorin erilaisilla peleillä ja valinnoilla. Kampanjan tavoite oli viihdyttää kaupunkilaisia, sekä tuoda iloa ja jännitystä harmaaseen arkeen. 

 



Kampanjan aikana Rautatieasemalla saattoi törmätä tuttujen kysymysten lisäksi vähän yllättävämpiinkin valintoihin. 


Viikon varrella tutuksi tullut ”Miltä linjalta tulee ensimmäisenä mies, jolla on värikäs takki?” -kysymys saattoikin muuttua muotoon: Miltä linjalta tulee kunkkupari. Tällaiset pienet yllätykset auttoivat tuomaan lisäjännitystä Veikkauksen kampanjaan.  
 

 

Dominanssi rautatieasemalla 

Kampanja toteutettiin varaamalla Rautatientorin digihubien kaikki näyttökerrat viikon ajaksi. Näin varmistettiin kaupunkilaisten herkeämätön huomio, ja mahdollistettiin pelien jatkuminen läpi kampanja-ajan. 

Toteutusta täydennettiin vielä liukuportaisiin ja niiden juurelle lisätyillä näyttävillä erikoisteippauksilla, jotka kannustivat kävijöitä veikkailemaan.   

 



Veikkauksen riemastuttava kampanja on kerännyt paljon positiivista palautetta ja kiinnostusta vastaavia toteutuksia kohtaan.

 

Jos haluat kuulla tarkemmin erikoistoteutuksista tai digihubien dominanssista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kysy lisää.