Suunnittelutyökalua pääset kokeilemaan osoitteessa: digi.jcdecaux.fi
 

 

Valitse juuri sinulle sopivat digihubit 

Siirrymme myymään digitaalista ulkomainontaa näyttökertapohjaisesti digihubeissa (=digitaalisten näyttöjen keskittymä) ja vaikutusalueissa (=suurempi kokonaisuus joka muodostuu digihubeista). Voit valita kampanjaasi juuri ne digihubit, mitkä ovat oleellisia kampanjallesi ja juuri niinä päivinä tai ajankohtina, kuin haluat, ja juuri sellaisella näyttökertamäärällä, minkä tarvitset. 

Siirtymällä näyttökertapohjaiseen digitaaliseen ulkomainontaan, haluamme tehdä siitä mainostajille entistä helpompaa ja joustavampaa hyödyntää, minkä kokoisella budjetilla tahansa. Kehitämme tällä tavalla DOOH-tarjontaamme entistä modulaarisemmaksi ja helpommaksi yhdistellä. Tuomme samassa yhteydessä myös uutta dataa ja uusia työkaluja mainostajien käyttöön. 
 

Ulkomainonnan kohdentaminen on nyt helpompaa kuin koskaan 

Tarjoamme apuja tuloksellisemman DOOH-näkyvyyden ja -sisällön rakentamiseen. Tutkimusyritys Nepa on luonut jokaiselle digihubille profiilin, joiden muodostamiseen on hyödynnetty useita eri datalähteitä, mm. Passer-by surveyta, jossa tutkittiin digihubien alueella liikkuvia kuluttajia. 

Hubiprofiilidatan avulla kohdentaminen nousee uudelle tasolle digitaalisessa ulkomainonnassa. Profiilien tietoja hyödyntämällä pystytään rakentamaan mainostajille entistä tuloksellisempia DOOH-kokonaisuuksia. 
 

Vallankumouksellinen suunnittelutyökalu

Haluamme varmistaa, että digitaalisen ulkomainonnan suunnittelu ja ostaminen on jatkossa entistä helpompaa. Siksi tuomme markkinoille selainpohjaisen digisuunnittelutyökalun, jossa pystyy suunnittelemaan digitaalista ulkomainosnäkyvyyttä helposti ja vaivattomasti.

Suunnittelutyökalussa valitaan halutut sijainnit eli digihubit, halutulla ajankohdalla (päivät, viikot, kuukaudet tai jopa päivänosat) sekä haluttu näyttökertamäärä. Suunnittelutyökalussa on nähtävillä myös tarkemmat profiilit jokaisesta hubista sekä hubikohtaiset näyttökertamäärät.
 

Näyttökertapohjaista näkyvyyttä 

Jotta digitaalinen ulkomainonta olisi jatkossa entistä läpinäkyvämpää, tuomme ensimmäisenä markkinalle näyttökertojen todentamiseen suorituskykyraportin jokaisesta diginäkyvyydestä. Tämän raporttilinkin takaa pystyy seuraamaan näkyvyyteen vahvistettujen näyttökertojen toteutumista heti kampanjan alettua sijainti- ja aikatasolla. 

Suunnittelutyökalu kehittyy tulevien viikkojen aikana. Sivulle tulee vielä helmikuun aikana mm. ominaisuus hubien rajaaminen kohderyhmien, tai alueen liiketilojen mukaan. Kannattaa siis käydä aika-ajoin vilkaisemassa mitä uutta työkaluun on lisätty. 


Käy kokeilemassa kampanjan suunnittelua osoitteessa: digi.jcdecaux.fi

Työkalu ei vaadi rekisteröitymistä, joten ei muuta kuin suunnittelemaan! 


Voit laittaa palautetta ja kysymyksiä suunnittelutyökaluun liittyen yhteystietolomakkeemme kautta. 

Pääset helpoiten alkuun lukaisemalla tämän kolmen minuutin pika-ohjeen tai lataamalla ulkomainonnan ostajan oppaan: