Nyt voit myös luoda entistä monipuolisempia suunnitelmia hyödyntämällä useampia näkyvyyksiä. Käy katsomassa minkälaisia kohdistusmahdollisuuksia sinulla on käytettävissäsi:
  

Tavoita tärkeimmät asiakkaasi kohderyhmillä 

Uusilla kohderyhmä -hakukriteereillä tavoitat asiakkaasi entistä tehokkaammin! 

Olivat tärkeimmät asiakkaasi sitten lapsiperheitä, himoshoppailijoita tai teknologioiden aikaisia omaksujia, uusilla hakukriteereillä löydät brändillesi sopivimmat digihubit. 

Nyt voit keskittää markkinointi-investointisi sijainteihin joissa avainasiakkaasi korostuvat ja varmistaa näin kampanjasi onnistumisen. 

 

Vaikuta lähellä ostopäätöstä toimipiste -rajauksella 

Toimipiste -rajauksen avulla sisällytät näkyvyyteesi erilaisia liiketyyppejä ja muita kiinnostavia kohteita. Valitse mukaan esimerkiksi sijainnit joissa tuotteitasi myydään, tai missä asiakkaasi säännöllisesti asioivat. 

Suunnittelutyökalu auttaa sinua valitsemaan digihubit, jotka sijaitsevat esimerkiksi apteekkien, kodinkoneliikkeiden, tai vaikkapa pankkien läheisyydessä. 

Nyt voit tuoda ulkomainoksesi mahdollisimman lähelle ostopäätöstä ja aktivoit asiakkaasi juuri oikealla hetkellä!


 
Työkalu paljastaa sijainnit, joissa tärkeimmät asiakkaasi liikkuvat.

 

Näin käytät uusia hakukriteerejä:

   1. Avaa suunnittelutyökalu osoitteessa: digi.jcdecaux.fi 

   2. Klikkaa työkalun oikeasta yläreunasta löytyvää ”Valitse sijainnit” -painiketta 

   3. Avaa ”Kohderyhmä ▹” tai ”Toimipiste (POI) ▹” -valikko 

   4. Valitse haluamasi kohdennus. Tämä rajaa oikealta löytyvät digihubit.
 
   5. Ota digihubit osaksi näkyvyyttäsi klikkaamalla niitä. 


Voit tämän jälkeen jatkaa näkyvyytesi suunnittelua tavalliseen tapaan. Jos haluat laajentaa kampanjaasi, voit myös valita lisää digihubeja toisen kohdistuksen alta. 

Mikäli käytät suunnittelutyökalua ensimmäistä kertaa, kannattaa vilkaista tämä pikaopas digitaalisen ulkomainoskampanjan suunnitteluun

 
 

VOIT PEREHTYÄ DIGIPLANNERIN UUSIIN OMINAISUUKSIIN TARKEMMIN LATAAMALLA TÄMÄN OPPAAN:

 
 

Hyödynnä useita näkyvyyksiä ja luo entistä yksityiskohtaisempi suunnitelma

Digiplannerin viimeisin päivitys tuo mukanaan mahdollisuuden luoda entistä monipuolisempia suunnitelmia. Nyt voit rakentaa juuri sinun brändillesi sopivan ratkaisun, hyödyntämällä useita näkyvyyksiä. 

Haluatko mainostaa tuotettasi vain illalla ja aamulla? Hyötyisikö tapahtumasi päivä päivältä voimistuvasta näkyvyydestä? Entä jos haluat ulkomainoksesi näkyvän joka päivä eri paikassa? Nyt se onnistuu! 

 
Suunnittelutyökalun alapalkista hallitset helposti kampanjasi eri näkyvyyksiä

 

Näin hyödynnät useampia näkyvyyksiä:

   1. Kun ensimmäinen suunnitelmasi on valmis, tallenna se alapalkin ”Tallenna suunnitelma” -painikkeella.

   2. Avaa uusi näkyvyys kopioimalla aiemmin tallentamasi suunnitelma "kopioi" -painikkeella tai avaamalla tyhjä näkyvyys ”Uusi suunnitelma” -painikkeella. 

   3. Voit palata aiempiin suunnitelmiin "muokkaa" -painikkeella: 

   4. Suunnitelmasi valmistuttua voit perehtyä sen koosteeseen ”Siirry Yhteenvetoon” -painikkeella. 

   5. Kun olet tyytyväinen suunnitelmaasi, pyydä tarjous jättämällä yhteystietosi ja painamalla ”Tallenna” 

Vinkki: Tarjouspyyntö ei sido sinua mihinkään ja onkin näin hyvä tapa saada tarkka kustannus näkyvyydellesi.

 

Ulkomainonnan kohdentaminen astuu uudelle aikakaudelle

Nyt lanseerattujen hakukriteerien myötä digitaalisen ulkomainonnan kohdentaminen ottaa uuden askeleen eteenpäin. Suunnittelutyökalun päivitys tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia entistä osuvamman näkyvyyden suunnitteluun. 

Hyvin rajatussa näkyvyydessä korostuu tehokkuus. Vaikka esimerkiksi Helsingin rautatieaseman digihubien läpi kulkee määrällisesti hurja joukko ihmisiä, hieman rauhallisemmat sijainnit tarjoavat edullisen tavan tavoittaa juuri sinulle relevantti yleisö. 

Jos asiakkaitasi ovat esimerkiksi musiikista ja konserteista kiinnostuneet kuluttaja, Kauppatorin ja Sörnäisten metroaseman digihubit tarjoavat kustannustehokkaan tavan tavoittaa heidät. 

Suunnittelutyökalun uudet rajaukset paljastavat yleisöjen korostumat, absoluuttisten määrien sijaan. Näin löydät helposti tehokkaimman tavan tavoittaa asiakkaasi digitaalisella ulkomainonnalla. 

Vaikka ulkomainonnan vahvuudet piilevät edelleen laajassa valtakunnallisessa peitossa ja mainosten toistossa, tarkemman rajauksen myötä teet näkyvyydestäsi myös entistä osuvampaa!