Ulkomainosyhtiö JCDecaux Finland ja TV-yhtiö Discovery Networks Finland lanseeraavat ennennäkemättömän crossmediatuotteen, jossa yhdistyvät JCDecaux’n Helsingin parhailta paikoilta löytyvä uusi digitaalinen vaikutusalue Digizone sekä Discovery Networksin vapaasti katsottava pääkanava TV5. Digizone tavoittaa Suomen ostovoimaisimmat kuluttajat Helsingin ydinkeskustassa, ja Digizonen viikon kampanjalla on mahdollisuus saada 3,6 miljoonaa kontaktia. TV5 tavoittaa viikoittain keskimäärin 2,3 miljoonaa yli kymmenvuotiasta suomalaista. 

JCDecaux ja Discovery Networks vastaavat yhdistelmätuotteellaan mainostaja-asiakkaiden yhä vaativampiin haasteisiin.

digizone__tv5

 

”Haluamme tarjota asiakkaillemme entistä joustavampia mediaratkaisuja. Mainostajat vaativat nopeammin ja helpommin ostettavia paketteja. Uskomme, että kuluttajat tavoitetaan parhaiten monimediallisesti oikeassa paikassa oikeaan aikaan tehtävällä kampanjalla,” sanoo JCDecaux’n markkinointipäällikkö Sampo Koskinen.

”TV ja ulkomainonta täydentävät toisiaan, toista kulutetaan kotona ja toista kodin ulkopuolella. Paketoimalla molempien premium-paikat loimme helposti ostettavan tuotteen, joka sopii loistavasti asiakkaisen toivomaan digitaaliseen mediaympäristöön, ” sanoo Discovery Networksin myyntijohtaja Elina Valtia.
 

Lisätiedot:

Discovery Networks Finland Oy, myyntijohtaja Elina Valtia, puh. 040 773 8382
JCDecaux, markkinointipäällikkö Sampo Koskinen, puh. 050 537 6243 
 

Discovery Networks Finland on vahvassa kasvussa oleva tv-yhtiö, jonka kanaviin kuuluvat vapaasti maapäällisessä verkossa katsottavissa olevat tv-kanavat TV5, Kutonen ja Frii sekä maksu-tv-kanavat Discovery Channel, Animal Planet, TLC, Discovery Science, Discovery World ja Investigation Discovery sekä urheilukanavat Eurosport ja Eurosport2. Discovery Networks Finlandilla on noin 40 työntekijää Suomessa ja se on osa globaalia mediayhtiö Discovery Networks Internationalia (DNI). DNI toimii yli 200 maassa tavoitteenaan tarjota laadukasta, inspiroivaa ja viihdyttävää ohjelmasisältöä kaikille ympäri maailman. Lisätietoa osoitteesta discoverynetworks.fi

JCDecaux Finland on Suomen suurin ulkomainosyhtiö, joka valtakunnallisella tarjoomallaan tavoittaa kuluttajat ympäri maan. Painotamme erityisesti point of sale -tuotteita, kadunkaluste- sekä liikennevälinemainontaa. Maailman laajuisesti JCDecaux toimii yli 60 maassa. Suomessa työllistämme noin 65 eri alojen ammattilaista.