Point of Sale -tuotteidemme valikoimasta voit räätälöidä juuri sinulle sopivan ulkomainosnäkyvyyden. Point of Sale -tuoteperheeseen kuuluvat ostoskärryt, Shopperit, Mallsit ja DigiMallsit. Saat näistä kaikista kohdistetun kampanjan, jossa otetaan huomion tuotteesi, brändisi ja kohderyhmäsi.

Kun haluat kohdistaa viestisi lapsiperheille, valitse Shopper Plus, joka näkyy erityisesti lapsiperheiden suosimilla esikaupunkialueilla. Kun taas tarvitset Suomen suurimpien ostoskeskusten haltuunottoa, valitse Malls. Tai jos kaipaat ostoskeskuskävijöiden lisäksi näkyvyyttä myös päivittäistavarashoppailijoiden silmissä valitse Shopper peruspakettimme, Shopper Premiumilla puolestaan tavoitat kuluttajat sekä hypermarketien välittömässä läheisyydessä että kauppakeskuksissa.
 

Valitse kohdennettu paketti

Kohdennetut Abri-paketit sijoittuvat vahvojen jakeluketjujen läheisyyteen. Räätälöimme kohderyhmäsi ja tuotteesi mukaisen ulkomainoskampanjan. Abri-paketeilla saat tehostettua näkyvyyttä esimerkiksi apteekkien, R-kioskien sekä S-ryhmän ja K-ryhmän myymälöiden välittömästä läheisyydestä. Hyvin sijoitettujen mainospintojen kautta tavoitat päivittäistavarakaupan asiakkaat tehokkaasti ja vakuuttavasti, siellä missä ostopäätökset tehdään.

Tiesitkö, että 64 prosenttia, eli noin 14 miljardia, päivittäistavarakaupasta kulkee suurien super- ja hypermarkettin kautta.