Himotut flexit ja kysytyt digitaaliset tuotteemme saivat hienoisen hintakorotuksen laajan kysynnän vuoksi. Ylpeinä kerromme, että tehokas Point of Sale (POS) -tuoteperheemme sai lisäystä, kun Lidl kohdennus syntyi tänä syksynä.
 

Valtakunnallisuus rockaa!

Olemme edelleen koko Suomen vahvin valtakunnallinen kaupunkimedia. Valtakunnallisuudella rakennat kampanjallesi laajan peiton nopeasti. Viikon Abribus Finland Plus Maxi -kampanjalla tavoitat edelleen yli 55 prosenttia suomalaisista jopa 18,5 kertaa viikossa (+12-vuotiaista). Valtakunnallinen Abribus-kampanja on siis edelleen ylivertainen media peiton nopeassa rakentamisessa ja toiston saavuttamisessa.
 

Lidl kohdennus vahvistamaan jo ennestään tehokasta POSia


Point of Sale -ratkaisumme ovat päivittäistavaratuotteiden lanseerauksissa ehdoton ykkönen! POS-tuotteemme toimivat hyvin muistuttajana, mielitekoja herättävänä ja toisaalta myös sisäänmyynnin tehostajana. Muistat varmasti, että K-citymarketeista, meidän tuotteemme löytyvät 100 prosenttisesti.

POS-tuotteemme ovat edelleen lähempänä kaupan ovea kuin kenenkään muun ulkomainostoimijan. Läheisyystakuumme on voimassa tänäkin vuonna, ja pystymme todistetusti sanomaan, että kaikki POS-tuotteemme ovat korkeintaan 250 metrin päässä myymälästä.

Koska ruokakauppamarkkinoilla tapahtuu ja Lidlin markkinaosuus on tällä hetkellä noin 9 prosenttia koko päivittäistavarakaupasta, päätimme vastata markkinan muutoksiin. Lanseerasimme Lidl-kohdennuksen, jolla mainostajamme tavoittavat 19 paikkakunnalla yli 3,7 miljoonaa Lidl-kävijää viikossa.



 

Digit viedään käsistä!

Digitaalisuus on kovassa nosteessa ja mainostajat janoavat uutta digitaalista ulkomainontaa. Pyrimme vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin ja lisäämään digitaalisia vaikutusalueita. Tämän vuoden digitaalisista uutuuksistamme ovat esimerkkejä Compass ja D.E.P.-näytöt, unohtamatta tuoreinta tulokastamme Digizone Underground Helsinkiä, jolla kuluttajat tavoitetaan vaikutusalueittain digihubeissa.

Koska digitaalisuus on kaikkien huulilla ja näin ollen myös mainostajien top of mindissa, tarkistimme digiratkaisujemme hintoja. Kaikkien digitaalisten tuotteidemme hinnat nousevat maltilliset 2,5 prosenttia. Ympäri vuoden loppuun varatun Compassin hinta kohosi niukasti enemmän kuin muiden digituotteiden.
 

Myös ulkomainonnalla voi kohdentaa, flexejämme himoitaan

Mainostajat kyselevät yhä enemmän räätälöityjen ulkomainosratkaisujen perään. Korjasimme flexien hintoja paremmin vastaamaan kysynnän ja tarjonnan -lakia. Nyt yhden manuaalisesti poimitun flexi-pinnan saa 430 euron hintaan.
 

Mikä Outdoor Impact?

Onko ulkomainonnan yleisönmittausjärjestelmä sinulle tuttu? OI antaa ulkomainonnan mediaratkaisuille tarkat ja luotettavat tunnusluvut.

Lue lisää Outdoor Impactista!

Tai katso alla oleva video.