Tampereella ydinkeskustan lisäksi digitaalisesti on mahdollista näkyä myös Digimalls Koskikeskuksessa sekä Digimalls Duossa, yhteensä tämä vaikutusalue pitää sisällään 20 digitaalista näyttöä.

Digitaalisuus JCDecaux'lla perustuu modulaarisuuteen, eri lokaatioiden helppoon ja joustavaan yhdistämiseen asiakkaan tarpeita tarkasti vastaavasti. Digitaalisuuden keskiössä onkin ulkomainonnan uniikki ominaisuus, sijainti. DOOH -tarjoamamme kasvaa jatkuvasti ja nyt vuorossa on Suomen suurimmista kaupungeista Tampereen ydinkeskusta!

Tampereen digitaalinen vaikutusalue laajenee vilkkaan ja jatkuvasti kasvavan kaupungin ytimeen. Keskellä vilkkaita ihmisvirtoja mainostajien on mahdollista ottaa aika ja paikka haltuun sekä koukuttaa kuluttajat luomalla wow'ta kahdella digihubilla.

Tampereella on ydinkeskustan lisäksi mahdollista vaikuttaa digitaalisesti myös Digimalls Koskikeskuksessa sekä Digimalls Duossa. Tämä digitaalinen vaikutusalue sisältää yhteensä 20 digitaalista näyttöä ja sillä on mahdollista saada lähes 2 miljoonaa kontaktia joka viikko.   

 

 

Tampere - Suomen kasvukeskuksia 

Tampere on Suomen kolmanneksi suurin kaupunki, jossa asuu 225 000 ihmistä. Tampereen asukasmäärä kasvaa vuosittain tuhansilla ja vuoteen 2030 mennessä väkiluvun on ennustettu yltävän 250 000:een. 


Tampereen väestössä korostuu ostovoimaiset nuoret kaupunkilaiset, joten Tampere on mainostajalle kiinnostava kaupunki. Tampere on vilkas ja elävä kasvukeskus, joka houkuttelee niin turisteja kuin nuoria osaajia.