Voitimme viime vuonna Helsingin pysäkkikatossopimuksen, minkä myötä JCDecaux rakentaa 17 täysin uutta digihubia Helsingin vilkkaimmille paikoille. Uusien digihubien avulla brändistäsi tulee ohittamaton osa paikallisten ihmisten elämää. 
 

Ulkomainonta on perinteinen osa Helsingin katukuvaa

Raitiovaunupysäkit näkevät Helsingin eri alueiden ihmiset, tuntevat heidän erityispiirteensä, ja tietävät heidän tarinansa. Samoin JCDecaux’n ulkomainokset ovat muodostuneet perinteiseksi osaksi näiden ihmisten elämää ja tarinoita. 

Myös me tunnemme Helsingin Helsingin eri alueiden kuluttajat ja heidän erityispiirteensä. Digitaalinen ulkomainonta tuo brändisi osaksi helsinkiläisten arkea, ja keräämämme kohderyhmädatan avulla tavoitat juuri sinulle tärkeät asiakkaat. 

Ulkomainonta on luonnollinen ja olennainen osa katukuvaa, mutta mainosmediana JCDecaux’n digihubit porautuvat syvälle alueidensa elämään. Ulkomainonta on ohittamaton media, johon kuitenkin suhtaudutaan muuta mainontaa positiivisemmin
 


 

Uusi entistä valloittavampi Lasipalatsi

Helsingin digitaalinen laajeneminen alkaa Lasipalatsin digihubin täydellisellä uudistamisella. Lasipalatsin raitiovaunupysäkille nousee 11 täysin uutta digitaalista näyttöä, joilla varmistetaan viestisi vaikuttavuus! 

Lasipalatsin edusta on mainostajalle yksi keskustan herkullisimmista sijainneista. Uudistunut digihubi on keskellä kaikkea mitä Helsingillä on tarjota. Forumin, Sokoksen ja Kampin kauppakeskukset kotiuttavat ostoaktivointiin tarkoitetut ulkomainokset, samalla kun Kiasma ja vastavalmistunut Amos Rex varmistavat, alueella on aina säpinää. 

Lasipalatsilla nähty mainos osuu takuuvarmasti keskelle kuluttajan ostopolkua. Eikä Helsingin keskeisin paikka voi olla paria sataa metriä kauempana seuraavasta ostotilanteesta. 
 

Digitaalisuus vyöryy Helsingin keskustaan syksyn 2018 aikana

Viime syksynä voittamamme Helsingin kaupungin pysäkkikatossopimus kulminoituu uusien digihubien rakentamiseen. 

Uusi sopimus kantaa hedelmää, sillä kunnostamme ja uudistammen kaupungin vanhan pysäkkikannan. Tämän lisäksi Helsinkiin ilmestyy kymmeniä uutuuttaan kiiltäviä digipysäkkejä, joiden myötä sinulle avautuu entistä valovoimaisempia mahdollisuuksia tavoittaa Helsingin kuluttajat. 

Mainostajalle digihubit sekä niiden ympärille rakennettavat työkalut tarjoavat mahdollisuuden päästä osaksi ihmisten elämää. 

Hanke tuo digitaalisuuden entistä voimakkaammin Helsingin katukuvaan. Vilkaise oheisesta videosta, miten valmistuu Lasipalatsin entistä älykkäämpi raitiovaunukatos: 
 


Rakennamme syksyn aikana 17 uutta digihubia, jotka sulautuvat entistä tiukemmin osaksi Helsinkiläisten arkea. 

Ensimmäinen täysin uusi digitaalisten näyttöjen keskittymä nousee Erottajan aluelle. Täällä tavoitat Roballe ja Punavuoreen, kaupunkikulttuurin sydämeen matkaavien kaupunkilaisten huomion. 

Voit tutustua tarkemmin Erottajan digihubiin TÄÄLLÄ

Ja tämä on vasta alkua. Tulevien kuukausien aikana pureudumme tarkemmin Helsingin eri alueisiin ja ihmisiin, joita voit uusilla digihubeilla tavoittaa. 



Ensimmäiset uudistuneet digihubit avautuvat tänään. Lyödät kaikki 3.9. aukeavat digihubit allaolevasta listasta.
  • Lasipalatsi
  • Stocka-Mansku
  • Erottaja 

Löydät uudet digihubit myös digisuunnittelutyökalusta niiden ensimmäisestä myyntipäivästä alkaen. 

Paljastamme tulevien kuukausien aikana lisää infoa Helsinkiin nousevista digihubeista, ja näiden alueiden ihmisistä. Seuraa siis etusivuamme niin olet aina perillä tulevista muutoksista.