Espoon Matinkylässä sijaitseva kauppakeskus Iso Omena kasvaa merkittävästi, kun sen uusi laajennusosa aukeaa torstaina 11.8. Laajennuksen myötä liikkeiden määrä tuplaantuu ja kävijämäärät kasvavat. Kuluttajat tavoitetaan digitaalisesti myös uudella puolella. Tuomme 6 uutta ja vaikuttavaa digitaalista näyttöä keskeisille sijainneille. Iso Omenassa on näin mahdollista tavoittaa ostoksilla olevat kuluttajat juuri ennen ostohetkeä yhteensä 17 diginäytöllä. 
 
digimalls_iso_omenaDigimallsit tavoittavat kauppakeskuskävijät.
 

Kauppakeskuksissa on vetovoimaa


Kauppakeskukset kiinnostavat kuluttajia entistä enemmän. Vuoden ensimmäisellä puoliskolla kävijämäärä on kasvanut 4 %. Kasvu tulee etenkin pääkaupunkiseudun kauppakeskuksista, jotka vetävät kuluttajia hyvin puoleensa.

Iso Omena lukeutuu pääkaupunkiseudun suurimpiin keskuksiin, laajennuksen myötä se tulee olemaan 2. suurin kauppakeskus. Jatkossa liikkeitä on yli 200 ja kävijämäärän odotetaan kasvavan 8 miljoonasta vuosittaisesta kävijästä 14,5 miljoonaan kävijään vuodessa. 

 
digimalls_iso_omena_3Myös päivittäistavarabrändit menestyvät kauppakeskuksissa, sillä myös ruokatavarat ostetaan monesti samalla ostosreissulla.