Abribus -välineissä lokakuussa 2013 näkynyt kampanja palkittiin ulkomainonnan sarjassa hopeisella mitalilla, Golden Drum -mainosfestivaaleilla.

Golden Drum on yksi Euroopan tunnetuimmista mainosfestivaaleista ja -kilpailuista, joka pidetään aina syksyisin Slovenian Portorozissa. Kisaan osallistui tänä vuonna yli tuhat työtä yli 20:stä eri maasta.

"Joukkoliikenteen kasvot on ainutlaatuinen kampanja, joka on jotain aivan muuta kuin perinteinen mainonta. Tavallisista ihmisistä ja arkisesta joukkoliikenteestä syntyi kaunis ja koskettava kokonaisuus. Hienoa, että meidän asiakkaiden läsnäolo kuvissa on puhutellut myös Suomen rajojen ulkopuolella erittäin kovatasoisessa kilpailussa", HSL:n viestintä- ja markkinointijohtaja Mari Flink iloitsee tiedotteessaan.

Helsingin seudun liikenteen toteuttama ja mainostoimisto 358:n suunnittelema kampanja on aiemminkin rohmunnut kotimaista sekä kansainvälistä huomiota sekä ehdokkuuksia markkinointikilpailuissa. Mukana bussipysäkeillä näkynyttä kampanjaa toteuttamassa olivat myös Kuvaamo, valokuvaaja Lauri Eriksson, Irokeesi, markkinointiviestintätoimisto Into-Digital, GrilliFilms sekä RagnarFilms.