Kaikki uudet digihubit ovat nyt mainostajien käytössä

Helsingin kaupungin pysäkkikatossopimus on konkretisoitunut loppuvuoden aikana ja kaikki suunnitellut digihubit loistavat katukuvassa. Digiuudistuksen myötä mainostajalle tarjoutuu entistä laadukkaammat mahdollisuudet tavoittaa liikkeellä olevat kaupunkilaiset tehokkaasti. 
 

Tavoita asiakkaasi uusissa sijainneissa

Erottaja  -  Kaupunkikulttuurin sydämessä 
Töölöntori  -  Kantakaupungin helmi 
Ooppera  -  Tavoittaa aktiiviset kaupunkilaiset 
Töölö Tullinpuomi  -  Portti kantakaupunkiin 
Helsingin Jäähalli  -  Urheilun ystävien kehto 
Hakaniemi  -  Näköalapaikka torin kainalossa 
Mäkelänkatu-Sturenkatu  -  Vilkkainta Vallilaa 
Hämeentie-Mäkelänkatu  -  Portti idästä keskustaan 
Linnanmäki  -  Nuorten kaupunkilaisten kulkureitillä 
Redi  -  Nappaa kauppakeskuskävijöiden huomion 
Mikonkatu  -  Keskellä keskustan parasta tarjontaa 
Kaisaniemi (Varsapuistikko)  -  Keskustahubi Varsapuistikon kupeessa 
Kaisaniemi  -  Reitillä keskustan sykkeessä 
Olympiaterminaali  -  Reissaajien reitillä 
Eiran sairaala  -   Eteläisintä Helsinkiä 
Kamppi (Tennispalatsi)  -  Kohtaa shoppailevat kaupunkilaiset 
Ruoholahti  -  Merellinen väylä länteen 

Vilkaise myös uudistetut sijainnit:
  • Lasipalatsi
  • Stocka-Mannerheimintie
  • Rautatientori
  • Kaivokatu
  • Kauppatori
 

Suunnittele kampanjasi kätevästi netissä 

Digitaalisen ulkomainonnan ostaminen on joustavaa ja mahdollistaa kampanjasi kohdennuksen suunniteluissa sijanneissa. Kampanjasuunnittelua helpottaa nettiselainpohjainen suunnittelutyökalu, joka auttaa valitsemaan sijainnit ja sopivan kohderyhmän, saat tarkan kuvan myös kampanjan kustannuksista jo suunnitteluvaiheessa. 

Suunnittelutyökaluun
 

 

Digiuudistusprojekti urakoitiin valmiiksi yhteisvoimin

Kun näkee katukuvassa uutuuttaan hohtavan digilaitteen mielenkiintoisine sisältöineen ei ehkä tule ajatelleeksi mitä kaikkea sen käyttöönotto vaatii. 

Uusien digihubien rakentaminen ja markkinoille tuominen on ollut JCDecaux´n porukalle yli vuoden mittainen mielenkiintoinen projekti. Töitä on paiskittu hartiavoimin, että homma saadaan maaliin suunnitellussa aikataulussa. Huikea määrä ammattitaitoa ja osaamista, lukuisia työvaiheita sekä pitkää pinnaa ja venymistä on tarvittu projektin edetessä. Haastavat tilanteet ratkaistiin sen mukaan, kun niitä ilmeni.

”On ollut upeaa olla mukana projektissa, jonka teknisessä toteutuksessa ja laadussa ei ole tingitty piiruakaan. Huippulaatu toivottavasti ilmenee tyytyväisinä asiakkaina” toivoo JCDecaux´n tekninen päällikkö Janne Partanen.

Projektissa oli mukana myös lukuisia yhteistyökumppaneita ja toimijoita, joiden panos onnistumisessa on ollut merkittävä. Nyt on aika iloita lopputuloksesta ja suunnata katseet uusiin kiinnostaviin projekteihin.



Lämmin kiitos asiakkaille, yhteistyökumppaneille ja sidosryhmille. Iloa ja valoa jouluun, onnea ja menestystä vuodelle 2019!