Digizone saavuttaa nykyisessä koossaan 3,6 miljoonaa silmäparia viikossa. Nyt tarjoamme mainostajille keinon saada vieläkin enemmän kontakteja, sillä Digizone laajenee Asematunneliin, Rautatientorille sekä Kamppiin.

 

 

Kampissa tavoitetaan shoppailijat ja metromatkustajat

Digitaalinen ulkomainonta valloittaa aivan uusia alueita, esimerkiksi Suomen toisiksi vilkkaimman metroaseman, Kampin. Bussiliikenne Kampin keskuksessa vähenee, mutta Länsimetron avautuminen ensi vuonna tuo Kamppiin entistä enemmän metromatkustajia.

Kampin metroasemalla liikkuu 45 500 kuluttajaa joka arkipäivä. Vilkkaana joukkoliikenteen solmukohtana Kamppi on ihanteellinen mainosympäristö, vaikkapa päivittäistavarakaupan tai muodin asiakkaille, vaikka metroympäristö ei poissulje esimerkiksi elämyksiä.

Vahvistamme näkyvyyttä kiireisten kuluttajien keskuudessa, sillä nyt tulemme tavoittamaan paremmin nuoret edelläkävijät sekä ruuhkavuosien kuluttajat. Esimerkiksi 15–25-vuotiaista 32 prosenttia matkustaa yli 10 kertaa viikossa metrolla (Nortstat, Joukkoliikennetutkimus, 2014). 

Kampissa kaikki metromatkustajat tavoitetaan pian digitaalisesti.

 

Digizone Helsingin tärkeimmillä paikoilla, toistoa ja peittoa unohtamatta

JCDecaux tuo mainostajilleen mahdollisuuden tavoittaa kuluttajat massamedian lainalaisuuksia kunnioittaen. Parhaimpien sijaintien lisäksi olemme kiinnittäneet huomiota peittoon ja toistoon, niin että diginäytöt muodostavat digitaalisen kokonaisuuden.

Ylivoimaisesti eniten matkustajia vetää Rautatieaseman ympäristö, jossa kuluttajat saavutetaan heti ensi vuoden alusta, digitaalisen ulkomainonnan mahdollisuuksin. Rautatientorin metroasemalla kulkee joka arkipäivä 52 600 matkustajaa (Nortstat, Joukkoliikennetutkimus, 2014).


 

Ulkomainonta kasvaa

Ulkomainonta kasvaa ja samalla digitaalinen ulkomainonta kiinnostaa mainostajia. “Digitaalisen kapasiteettimme kasvaessa pääsemme tarjoamaan yhä useammalle asiakkaalle vaikuttamismahdollisuuksia Helsingin parhailla paikoilla. Ulkomainonta tai toisin sanoin kodin ulkopuolinen mainonta on hyvässä kasvussa ja tuomme ilomielin uusia mahdollisuuksia tavoittaa kaupunkilainen kuluttaja", kertoo JCDecaux’n markkinointipäällikkö Sampo Koskinen.