Uuden digitaalisen ulkomainonnan sisältöoppaan vinkeillä suunnittelet varmoja tuloksia tuovan mainoskampanjan, joka pysyy asiakkaasi ajatuksissa koko ostopolun ajan. 

Vilkaise alta minkälaisia suunnitteluvinkkejä uusi sisältöopas tarjoaa!  


 

Miksi käyttäisin ulkomainontaa? 

Opas tarjoaa erinomaisia käytännön vinkkejä ulkomainonnan hyödyntämiseen osana markkinointimixiäsi.
 
Tutustu tarkemmin ulkomainonnan moniin mahdollisiin rooleihin, ja tunnista miten ulkomedia sopii sinun yrityksesi työkalupakkiin. Sisältöoppaan vinkeistä on varmasti apua, halusit sitten kasvattaa myyntiäsi, onnistua tulevassa lanseerauksessa tai ohjata ihmiset verkkokauppaasi. 

 

12 nyrkkisääntöä hyvän ulkomainoksen suunnitteluun

Näiden sääntöjen pohjalta kokeneet ulkomainosten suunnittelijat rakentavat huipputehokkaita kampanjoita. Nyt ohjeet on pakattu helposti omaksuttavaan muotoon osana uutta DOOH sisältöopasta. 

Olit sitten ulkomainossuunnittelun konkari tai täysin untuvikko, ohjeiden silmäily kirkastaa miten luodaan ulkomainos, joka huomataan. 


 

Tutustu digin uusiin mahdollisuuksiin

Monet mainostajat ovat autuaan tietämättömiä digitaalisen ulkomainonnan tuomista uusista sisältömahdollisuuksista. 

Tämä opas auttaa sinua ottamaan digitaalisesta kampanjastasi kaiken hyödyn irti. Hyvä lähestymistapa onkin osiossa alleviivattu ohje: ”Kaikki mikä on mahdollista muissa digitaalisissa medioissa, on mahdollista myös digitaalisessa ulkomainonnassa.”  


 

Hyödynnä digin joustavuutta

Digitalisoituminen on muuttanut ulkomainonnan suunnittelua. Nyt kampanjan saa käyntiin äärimmäisen lyhyellä varoitusajalla ja sen laajentaminen onnistuu todella helposti. 

Tiesitkö esimerkiksi, että sama 1080x1920 aineistoformaatti käy lähes kaikkiin JCDecaux’n digitaalisiin välineisiin? Tämän ansiosta voit sijoittaa kampanjasi minne haluat ilman ylimääräistä työtä. (Poikkeuksen tekevät ainoastaan Ainoan, Ratinan ja Asematunnelin leveät Compass -screenit.)  



 

Usein kysytyt kysymykset ja tärkeimmät linkkivinkit

Ulkomainonnan digitalisoituminen on nostanut vuosien varrella esiin monia hyviä kysymyksiä. DOOH sisältöopas vastaa näistä useimmin esitettyihin. Näiden kertaamisesta on varmasti apua myös omassa suunnittelutyössäsi! 

Kun olet valmis aloittamaan kampanjasi suunnittelun, kannattaa myös vilkaista oppaan linkit digitaalisen ulkomainonnan tärkeimpiin työkaluihin ja aineistoihin. 
 

Voit tutustua tarkemmin digitaalisen ulkomainonnan suunnitteluun lataamalla tämän oppaan: