Erottaja on portti Punavuoreen, suoraan kaupunkikulttuurin sydämeen. Iso Roban edelleen kuumasta kesästä hehkuvat katukivet vetävät nuoria aikuisia starttaamaan syksyä lukuisissa ravintoloissa ja kahviloissa, sekä lähiympäristön putiikeissa. 

Lue alta, miten voit hyödyntää Erottajan sijaintia ja ulkomainonnan paikallisuutta markkinoinnin kohdentamisessa.

Erottajalta Punavuoren tunnelmaan

Erottajalta aukeaa Punavuoren tunnelmallinen kaupunginosa. Puiston läpi kulkee tyylitietoisia nuoria aikuisia matkalla nauttimaan alueen palveluista ja vapaa-ajasta taiteen, shoppailun ja rentoutumisen merkeissä. 

Alueelle houkuttelee muun muassa Punavuoren viihtyisät puistoalueet. Sinebrychoffin sekä Kirkonpuistot tarjoavatkin erinomaiset puitteet vapaa-ajan viettoon, mikä vuorostaan on mainostajalle täydellinen tilaisuus tavoittaa kuluttajat parhaassa mahdollisessa mielentilassa. 

Punavuorta profiloivat myös alueen palvelu- ja ravintolatarjonta. Designmuseo, Aleksanterin Teatteri ja alueen pienet taidegalleriat korostavat sen uniikkia tunnelmaa. Ei lienekään sattumaa, että Groteskin ja Ragun kaltaiset trendiravintolat sijaitsevat juuri Erottajan naapurissa. 

Alueen koulutustarjonta myös varmistaa, että yleisössä korostuvat jatkossakin juuri nuoret aikuiset.  
 

 

Shoppailijoiden virrat keskittyvät Stocka-Mannerheimintielle

Uusien digihubien rakentamisen lisäksi uudistamme myös aiempia sijainteja. Viimeisin näistä on kuudesta yhdeksään näyttöön kasvanut Stocka-Mannerheimintien digihubi. 

Uusiutunut digihub tavoittaa Stockmannin ja Mannerheimintien kuluttajavirrat entistä tehokkaammin. Täällä valloitat asiakkaidesi huomion ostopolun parhaalla hetkellä, juuri ennen ostopäätöksen muodostumista. 

Sijainti tarjoaa oivan tilaisuuden tavoittaa Esplanadin ja Bulevardin ravintoloihin ja kahviloihin suuntaavat kuluttajat. Myös alueen high-end shoppailumahdollisuudet tekevät siitä mielenkiintoisen kohteen brändin rakentamiseen ja tunnettuuden kasvattamiseen juuri oikeissa kohderyhmissä. 
 

 

Hyperpaikallisuus on ulkomainonnan kasvava trendi 

Uudet, Helsingin sydämeen porautuvat digihubit mahdollistavat laajojen ulkomainoskampanjoiden lisäksi myös hyperlokaalit näkyvyydet. 

Hyperpaikallisuus tulee korostumaan tulevina vuosina entisestään ulkomainonnassa, sillä se mahdollistaa mainonnan kontekstin hyödyntämisen ennennäkemättömällä tavalla. 

Sijoita mainoksen esimerkiksi kotikorttelisi tai toimipisteesi läheltä löytyvään digihubin ja hyödynnä ulkomedian paikallisuutta suunnittelemalla juuri valitsemaasi sijaintiin sopiva mainos. Voit esimerkiksi ohjata asiakkaat suoraan liikkeeseesi kartalla ja opasteilla, tai tavoittaa tapahtumaasi osallistuvat vieraat jo matkan varrella. 

Hyperlokaalissa kampanjassa investoit vain kaikkein tehokkaimpiin ulkomainossijainteihin. Tässä sinua auttaa JCDecaux’n kohderyhmädata, jonka avulla löydät digihubit, joissa brändisi ydinkohderyhmät korostuvat. 


Voit tutustua JCDecaux’n kohderyhmädataan tarkemmin täällä
 

Uusia mahdollisuuksia pienemmille mainostajille 

Joustavammat kampanjat avaavat mahdollisuuksia myös pienemmille mainostajille. Näyttävä digitaalinen ulkomainos sijainnissa, jossa liikkuu juuri sinulle relevantteja asiakkaita, on erinomainen tapa panna markkinointieurosi ylitöihin. 

Siinä missä klassinen ulkomainonta on perinteisesti pyrkinyt laajaan peittoon, digitaalisuus panostaa huomion herättämiseen, mainoksen muistettavuuteen sekä ajan ja paikan haltuun ottamiseen. Valitse vilkas sijainti Helsingin keskustasta ja ota tila haltuun digitaalisella ulkomainoskeskityksellä.

Voit aloittaa oman hyperlokaalin ulkomainoskampanjasi vaikkapa juuri Erottajalta tai esimerkiksi uudistuneista Lasipalatsin tai Stocka-Mannerheimintien digihubeista. Löydät kaikki mahdolliset sijainnit uudesta digisuunnittelutyökalustamme.                 



Mikäli sinulla heräsi kysyttävää uusista digihubeista tai esimerkiksi kohdennetusta ulkomainonnasta, vastaamme mielellämme kysymyksiisi:
OTA YHTEYTTÄ