Huomioarvot ja verkkoon ohjaus

Autot valloittivat katukuvassa. Kampanjan huomioarvo oli 62 % ja peräti 84 % 18-24 vuotiaista huomasi kampanjan. Ulkomainonta ohjasi tehokkaasti nettiin. Yli 30 000 tykkäsi Bilarista Facebookissa.
 
 

Tavoitteet täytettiin

"Vauhdikas ilme sai hyvälle tuulelle."
 
Bilar-mainosta pidettiin hauskana, omaperäisenä, silmiinpistävänä, nuorekkaana ja se sai katsojan hyvälle tuulelle. Kampanjointi sai aikaan kiinnostusta Bilar-makeisia kohtaan, kampanja koettiin erilaiseksi ja siitä pidettiin. Kampanja-aikana markkinoille huristelikin yli 1 400 000 Bilar-karkkipussia.
 
Kampanja tavoitti kohderyhmän hienosti ja kampanjan ansiosta Bilarin tunnettuus nousi kohderyhmässä lähes 80 prosenttiin. Myynti- ja markkinaosuus tavoitteet ylitettiin kampanja-aikana lähes kaksinkertaisesti.
 
Bilar-lanseeraus nosti Leafin makeispussien kokonaismarkkinaosuuden uuteen ennätykseen. Jatkokampanjoinnilla tullaan pääsemään kiinni Bilarin spontaaniin tunnettuuteen sekä preferenssiin.
 
Bilar-lanseeraus nosti Leafin makeispussien kokonaismarkkinaosuuden uuteen ennätykseen