Tiesitkö tämän?

Ihmiset viettävät 8 h 41 min päivittäin kodin ulkopuolella. Verkostomme rakentuu sinne, missä ihmiset ovat. 

 

Vuoden 2011 paras kampanja!

Leaf Suomi Oy:
Bilar – anarkistisesti nollasta sataan!

Kaikki tavoitteet ylitettiin moninkertaisesti erittäin kilpaillussa kategoriassa!

1506_bilar_netti_iso

Ylituomaristo: ”All time high! Loistava kampanja, josta paistaa läpi tekemisen  intohimo. Kokonaisuus on fiksusti rakennettu, ja luova toteutus on upea. Mediamixiä on käytetty rohkeasti. Kerrankin media ei vedä yhtiötä – nyt järjestys on toinen. Kampanjan laajuudesta ja moniulotteisuudesta huolimatta kokonaisuus pysyy hyvin kasassa. Siinä on onnistuneesti hyödynnetty kaikki mahdollisuudet, mitä tämän tyyppisillä tuotteilla voi olla.

Kampanjan tavoitteet on saavutettu hyvin, ja yhtiö on myös kasvattanut markkinaosuuttaan. Ylituomaristo kaipasi kuitenkin tarkempaa analyysiä toteutuneista tuloksista kohderyhmittäin varsinkin, kun toteutettu mainonta vaikutti nuoremmalle kohderyhmälle tehdyltä kuin asetetut tavoitteet.”

 

AdProfit on Mainostajien Liiton järjestämään kilpailu, joka palkitsee tuloksellista mainontaa. Leafin kampanjan suunnitteli mainostoimisto Family inc. ja kontaktointitoimisto Toinen. 

 

Lanseerauskampanja sai upean vastaanoton ja
suurenmoiset huomioarvot!

 

Autot valloittivat katukuvassa. Kampanjan huomioarvo oli 62 % ja
peräti 84 % 18-24 vuotiaista huomasi kampanjan. 

 

Vauhdikas ilme sai hyvälle tuulelle

Bilar-mainosta pidettiin hauskana, omaperäisenä, silmiinpistävänä, nuorekkaana ja se sai katsojan hyvälle tuulelle.

 

Ulkomainonta ohjasi tehokkaasti nettiin
Yli 30 000 tykkäsi Bilarista Facebookissa!

 

Kaikki tavoitteet ylitettiin moninkertaisesti
erittäin kilpaillussa kategoriassa!

Kampanjointi sai aikaan kiinnostusta Bilaria kohtaan, kampanja koettiin erilaiseksi ja siitä pidettiin. Kampanja-aikana markkinoille huristelikin yli 1 400 000 Bilar-karkkipussia.

Kampanja tavoitti kohderyhmän hienosti ja kampanjan ansiosta Bilarin autettu tunnettuus nousi kohderyhmässä lähes 80 %:iin. 

Myynnilliset ja markkinaosuus tavoitteet ylitettiin kampanja-aikana
lähes kaksinkertaisesti!

 

Bilar-lanseeraus nosti Leafin makeispussien kokonaismarkkinaosuuden uuteen ennätykseen. Jatkokampanjoinnilla tullaan pääsemään kiinni Bilarin spontaaniin tunnettuuteen sekä preferenssiin.

 

Mia Nygård

Markkinointipäällikkö

Leaf Suomi Oy

 

« Takaisin Case-pankkiin